„MODELOWA WSPÓŁPRACA W POWIECIE SĘPOLEŃSKIM”

włącz .

Stowarzyszenie „Dorośli-Dzieciom” w partnerstwie z Gminą Sępólno Krajeńskie realizuje w Powiecie Sępoleńskim projekt „MODELOWA WSPÓŁPRACA W POWIECIE SĘPOLEŃSKIM” w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałania 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Realizacja projektu przewidziana jest na okres od stycznia 2014 roku do marca 2015 roku.


Więcej

Informacja

włącz .

Stowarzyszenie „Dorośli-Dzieciom” w partnerstwie z Gminą Sępólno Krajeńskie przygotowuje wydanie gry planszowej „Sępoleński Biznes”.  Gra powstaje na podstawie pomysłu licealisty Radosława Cyry, laureata  konkursu pn.: „Zachwyć się Sępólnem i Krajną”. Chcielibyśmy by gra stała się nową, innowacyjna  formą promocji lokalnych przedsiębiorców, instytucji i firm z naszej gminy. Koszt wydania profesjonalnej gry jest wysoki, w związku z tym zwracamy się z prośbą o aktywne włączenie się w realizację i partycypowanie w kosztach zrealizowani tego przedsięwzięcia. Każdy podmiot, instytucja czy firma może wykupić pole na planszy gry wraz z wizerunkiem firmy – minimalna kwota wejścia do gry 400 zł. Każdy podmiot, instytucja czy firma, która wesprze wydanie gry, otrzyma po kilkanaście jej egzemplarzy.

Więcej informacji udzieli Sławomir Jaskulski - tel. 662 073 264

Zaproszenie

włącz .

Stowarzyszenie „Dorośli-Dzieciom’’ serdecznie zaprasza

 na debatę i galę pt

. „Człowiek potrzebuje korzeni i skrzydeł … 20-lecie funkcjonowania WTZ-ów w województwie kujawsko-pomorskim’’

pod patronatem Marszałka województwa kujawsko-pomorskiego

16 września 2013 r. w Urzędzie Marszałkowskim w Toruniu,

Plac Teatralny 2, sala Patio na I Piętrze.

17 września 2013 r. w Teatrze im. Wilama Horzycy w Toruniu

Plac Teatralny 1

więcej>>

Rozstrzygnięcie konkursu „Zachwyć się Sępólnem i Krajną”

włącz .

Z przyjemnością informujemy, że konkurs „Zachwyć się Sępólnem i Krajną” na zaprojektowanie gry o Sępólnie Krajeńskim został rozstrzygnięty. Na konkurs wpłynęło 18 gier (planszowe, typu „Piotruś” i memory oraz puzzle. Wszystkie gry zachwyciły oceniających za pomysłowość i wkład pracy.

Kapituła zdecydowała, że I miejsce przyznaje Radosławowi Cyrze za grę „Sępoleński biznes”. Miejsce II eksekwo: Barbara Ulfik za domino matematyczne „Krajna w zadaniach matematycznych”, uczniowie kl. I B gimnazjum ZS nr 1 w Sępólnie Krajeńskim w składzie: Magdalena Kienast, Natalia Wiśniewska i Cezary Naskręt za grę typ „Piotruś” pt. „Zachwyć się Sępólnem i Krajną”, Marta Wieczorek za grę obrazkową, Inga, Bożena, Andrzej Kotowscy za grę planszową „Poznaj Sępólno Krajeńskie”. Pozostałe prace otrzymały wyróżnienia.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie. Jednocześnie informujemy, że wszyscy uczestnicy zostaną powiadomieni o terminie spotkania, na którym odbędzie się wręczenie nagród i dyplomów pamiątkowych, połączonych z wystawą wszystkich gier. Zadanie współfinansowane przez Gminę Sępólno Krajeńskie.

Dla wszystkich uczestników konkursu zostały przewidziane nagrody.

Mighty Free Joomla Templates by MightyJoomla

Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej na temat plików cookie oraz jak je usunąć, zobacz naszą politykę cookies..

Akceptuję pliki cookies na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information